Vanliga frågor och svar
Mitt paket har inte kommit ännu?
Vårt mål är att alla beställningar som läggs före kl.13:00 (vardagar) ska skickas samma dag. Normalt tar det 2-3 dagar för Postnord att leverera paket. Om du väntat mer än 1 vecka från beställningstillfället bör du höra av dig till oss så får vi reda ut vad som hänt.
Postnord har en mycket bra app till telefonen. Vi kan rekommendera att du laddar ner den så kan du sedan följa alla dina beställningar som skickas med Postnord.
Finns gratis på AppStore eller Google Play.
Här kan du läsa mer:
http://www.postnord.se/online-verktyg/verktyg/appar/app-postnord
Kan jag handla i annan valuta (t.ex. Euro)?
Ja, du kan handla i annan valuta (men enbart med kort eller Paypal).
Skicka en supportfråga till oss med vilken/vilka produkter du vill handla och i vilken valuta så återkommer vi till dig med pris i den valda valutat.
Kan ni leverera till Norge?
Tyvärr stoppas paketen i norska tullen. Bor du nära gränsen kan vi däremot leverera till Poste Restante adress i Sverige för upphämtning.
När du söker efter ett postnummer för en poste restante adress, gå till
Sök postnummer
Skriv poste restante i fältet adress och valfri ort i fältet postort.
När du beställer av oss skriver du sedan:
(OBS! Glöm inte skriva Poste Restante i adressfältet när du beställer)
Ditt namn
Poste Restante
Postnummer Postort
När du sedan får en bekräftelse från Postnord står det vart du kan hämta ditt paket.
Kan jag beställa till Finland?
Det går bra att beställa med leverans till Finland. Vill du betala i Euro kontaktar du oss först för rätt pris. (Frakt debiteras alltid till leveranser utanför Sverige.)
OBS! Vi återbetalar ej kostnaden för varor som Tullen beslagtar.
Ångra köp
Om du av någon anledning vill ångra ditt köp följer du följande rutin:
- Kontrollera att produkten inte är öppnad. Vi återköper inte produkter som är öppnade.
- Skriv ett meddelande till oss och berätta att du vill lämna tillbaka produkten samt ditt namn (det namn som produkten beställdes i).
Vi vill också gärna höra anledningen så att vi kanske kan förbättra oss framöver. - Packa produkten på ett sådant sätt att den inte kan gå sönder i transporten (förslagsvis Postnords vadderade kuvert som finns på Postnords servicsställen). Vi ersätter inte trasiga produkter.
- Returadress:
MegaEgo AB
Tullhusgatan 15, PK 2022
60228 Norrköping - När vi fått produkten betalar vi tillbaka pengarna till dig (kostnad för returfrakt ersätts ej).